Now FM! eigenaar en DJ ShemElena de Hollander viel zaterdag (en hier in de comments) compleet door de mand als liegende aandachtshoer. Mevrouw Ombouw had geen enkele kritische vraag, ze geloofde alles wat Yvonne vertelde, ze noemde namen van tegenstanders van Yvonne en ze deed mee aan de laster van Yvonne. Ballen heeft ze dus niet maar dat wisten we al.
Ze haalde zelfs Pascal Ebelties van haatsite Zeikerdje.nl in de uitzending om een Antilliaan na te doen. Hierdoor kon Raoul, de halfbroer van Mart voor pedo uitgemaakt worden. Zo laag is mevrouw Ombouw dus. Pascal Ebelties is pompbediende van beroep en misschien mag Pascal wel op het pompje van ShemElena drukken voor een optimaal resultaat.
ShemElena noemde ook de adressen en telefoonnummers van Mart en Raoul en noemde ze pedo’s, pedovrienden, enz. Verder vond zij het grappig om te wijzen op filmpjes van vijf jaar oud over Mart. Ze is dus niet zo moeilijk met persoonsgegevens, ook al is dat strafbaar. Maar dankzij een verspreking van Yvonne, zijn we er achter dat mevrouw Ombouw nog veel erger is.
Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.
De NAW gegevens en IP-adressen van deelnemers aan een prijsvraag van Now FM liggen nu dus allemaal bij Frau Tena en iedereen weet dat zij daar niet goed mee omgaat. ShemElena zakt steeds dieper in de stront, maar dat vindt ze wel lekker. Daarom helpen wij haar graag.



#1 door volare op 10 juni 2010 - 23:05
Quote
@Tess Misschien had ze wel haast;-)
#2 door Grootmoeder op 10 juni 2010 - 23:20
Quote
Te veel alcoholistische drankjes op denk ik.
#3 door volare op 10 juni 2010 - 22:49
Quote
De laatste 2 topics van Van Hettum ook nog gelezen hebbende kan ik niet anders dan concluderen dat deze vrouw niet al te slim is.
Om over de (vaste) reageerders maar te zwijgen, ik heb nog niet één fatsoenlijk commentaar of topic gezien, maar goed dat ik in de spambak zit, stel je voor dat men mij zou verwarren met de vaste reageerders.
Ik heb deze zin drie keer moeten lezen om hem hier te kopiëren, ik kon mijn ogen niet geloven,abominabel!
Heeft Van Hertum hier nu echt de hele dag over moeten doen, om dit voor elkaar te krijgen?
Nou,chapeau hoor!
#4 door Tess op 10 juni 2010 - 23:00
Quote
Jah… en dan ook nog een zin waarvan een normaal mens geen soep kan koken.
Waarschijnlijk kwam er na het woordje ‘blog’ een woord waar ze nog nooit van gehoord had of waarvan ze niet wist hoe het te schrijven.
Dan maar gewoon weglaten… is dan in haar optiek de beste oplossing.
#5 door Tess op 10 juni 2010 - 10:53
Quote
@Veertje
Gelieve verder jouw persoonlijke vete jegens mij niet op dit blog uit vechten.
Daar heeft de Admin van deze site expliciet om gevraagd dus hou je daar dan ook aan!!
Admin:
Wij kunnen niet altijd doorzien indien er op zaken gezinspeeld wordt, waar wij geen kennis van hebben.
Bovendien gaan zonder moderatie de berichten ongelezen door en dan staan ze er.
Ik heb de laatste reactie van @Veertje verwijderd en deze reactie aangepast, de eerste regel was ook dubieus.
Werk allen mee, dat reacties ongemodereerd kunnen blijven en concentreer je gezamenlijk op het doel:

#6 door wandelgang op 10 juni 2010 - 04:05
Quote
Elena, ik ga ervan uit dat je hier nog meeleest op de een of andere manier.
Anders geeft Yvonne het vast wel door.
Ik wil namelijk ook nog wat tegen je zeggen, niet over je geslacht of je seksuele kenmerken want eerlijk gezegd zal het mij aan mijn derriere oxideren of je man, vrouw, homo, hetero, biseksueel of aseksueel bent.
Voor mij ben je in eerste instantie een mens, een mens met gevoel en verstand.
Over Mart: alhoewel ik het niet altijd met hem eens ben (dit weet hij ook) weet ik wel hoe de haat tegen Yvonne bij hem begonnen is.
Yvonne heeft hem namelijk volledig belachelijk gemaakt op zeikerdje.com, onder de naam koffiezakje.
Voor die tijd had Mart nog nooit van Yvonne van Hertum gehoord.
Hier heb ik bewijzen van maar die ga ik hier niet plaatsen omdat ik van mening ben dat ik niet degene ben die zichzelf moet bewijzen.
Yvonne is begonnen met Mart belasteren en Mart pikt dat niet, dus Mart is een stalker?
Klopt dat voor jou gevoelsmatig?
Hier posten heel veel vrouwen zoals jou misschien opgevallen is, het meerendeel van die vrouwen en een deel van de mannen dat hier post is misbruikt.
Niet alleen door een man of vrouw die zijn of haar handjes niet thuis kon houden maar ook door Yvonne van Hertum.
Yvonne heeft onder andere een aangifte van een jong meisje verknald doordat zij verklaard heeft dat dezelfde dader haar een tik heeft gegeven.
Ook heeft door haar dreigementen een meisje van 18 geprobeerd een einde aan haar leven te maken.
Vraag haar maar eens naar Childprotector, ik heb de originele mail die Yvonne naar haar gestuurd heeft.
Bedenk ook dat heel veel moderators en admins ondertussen gillend weggerend zijn van Yvonne, dat waren bijna allemaal slachtoffers van seksueel misbruik.
Ik vertel niets nieuws, het staat allemaal te lezen op http://www.overvonne.org.
Vraag haar naar de volgende mensen: Andreas (messenger), Marcel (Frantic) en Rene (Havor), lanira-mommy en Norrie, Marja, Martine, Bianca, Evibe nederland, Max, Miekel, Muisje, Wilma, Tiety, Bruidspareltje, BB42, Twente tegen geweld, Partij voor de Jongeren, Ronald van der Beek, Woody, Ratje, Childprotector, Stichting Lotgenoten Incest Slachtoffers, Uniserver en Jan van Andrik, Harry. F. Mik, sasje, Sjeel, Lola, Mazzeltje, Judith, Sjippie, Christa, Alathea, chris enzovoorts.
Waarom zijn al deze mensen weggegaan?
Liegen al deze mensen?
Het enige dat deze mensen gemeen hebben is Yvonne van Hertum, zet dat je niet aan het denken?
Wil jij de volgende op de lijst worden die belasterd en bedreigd wordt?
Beschouw dit bericht als een oprechte waarschuwing, want dat is het.
Lees op http://www.overvonne.org en krab jezelf nog even over je hoofd voordat je besluit dat je echt met deze dame in zee wil.
Zoja, zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent, want de ellende die je gaat krijgen met deze dame is enorm.
Redactie:
Bedankt voor je lieve reactie. Mevrouw Ombouw heeft echter besloten om de vele waarschuwingen in de wind te slaan. Het zijn vriendinnen van elkaar en zo wordt Elena dan ook behandeld. Elena de aandachtshoer heeft Geenstijl en Retecool al gehaald met haar jatwerk dus mevrouw wil gewoon negatieve aandacht. Wij geven haar die graag. Laat ze eerst maar eens bewijzen dat ze geen hermafrodiet is. Zonder bewijs blijft Elena een manwijf.
#7 door Léon op 10 juni 2010 - 06:29
Quote
Bravo Wandelgang, zeer wel verwoord.
Mart heeft een ruime 6 jaar (7 ondertussen ?) geleden onder constante laster, beledigingen en bedreigingen van Van hertum cs. En dit niet alleen ‘virtueel’ (inbraak, diefstal, vernieling, vandalisme, bedreiging, intimidatie (van zowel hem als zijn werkgever), etcetera). Alles, maar dan ook werkelijk alles, heeft deze man uit de kast getrokken om de zaken in den minne te schikken. Gemaild, gebeld, geschreven met iedere keer weer hetzelfde verzoek: “Verwijder de laster en leugens over mij en laat mij met rust.”
Begin 2009 was ‘zijn maat vol’, maar (hoe ongelooflijk ook) zijn geduld nog steeds niet op. Dit resulteerde in een Kort Geding tegen “de spin in het web”, van hertum, naar wie alle ‘draden’ van dit criminele handelen ten opzichte van Mart leiden. Zelfs toen besloot Mart een en ander ‘in der minne’ te schikken door diverse eisen te laten vervallen en mee te gaan in de mediair-poging van de Voorzieningsrechter. Had hij toen ‘zijn poot stijf gehouden’, was de uitslag héél anders geweest en had van hertum niet meer de kans gehad om een en ander te corrigeren met een minimum aan kosten. Een kans die van hertum dus overduidelijk heeft laten lopen.
Pas nu, na vele, vele jaren gebukt te gaan onder de terreur van Van hertum cs, schijnt er dan eindelijk een einde gekomen te zijn aan het geduld van Mart. Hoewel….zelfs nu nog blijft hij mensen waarschuwen voor de gevolgen die hun handelen hebben kan.
Stop daar maar mee Mart, het is “paarlen voor de zwijnen werpen” makker, ze waarderen het toch niet en benoemen dit dus ‘stalken’.
Vergis je niet in Mart; wat hij in zijn kop heeft, heeft hij niet ergens anders. En als hij ergens ‘voor gaat’, dan ‘gaat hij er ook voor’ ! Doe Mart geen onrecht aan, want dan zul je het weten ook. En hoewel Mart een ‘einzelgänger’ is, staat hij in deze absoluut niet alleen.
The Boss
#8 door J.A. Vuist op 9 juni 2010 - 23:49
Quote
Op Zeikerdje.info staat de opname van Pascal Ebelties die Raoul nadoet.
http://zeikerdje.info/2010/06/09/hoe-criminaliseer-je-een-antilliaan
Iedereen hoort dat het nep is, maar Elena en Yvonne blijven gewoon meedoen met deze ongein. Dat kan een duur geintje worden voor shemelena de Hollander.
#9 door volare op 9 juni 2010 - 23:39
Quote
Gezien @Tess.
Nu moet Yvonne wéér op onderzoek uit, wat doen we dat mens toch aan?
Ik zou me bijna schuldig gaan voelen als het niet zo leuk was
{En ze ziet er al zo slecht uit)
#10 door volare op 9 juni 2010 - 23:28
Quote
Alles wat ik op E kudos geschreven heb is al openbaar en door mijzelf geschreven,van mij mag ze
Ik heb geen geheimen, heerlijk!
Ze krijgt het nog druk,ik zou (bijna) medelijden met haar krijgen.
Ik ben trouwens best wel een beetje geschrokken van die foto’s van Van Hertum, gaat het wel goed met haar?
Dat lachen kan ze ook maar beter laten,staat in haar geval niet zo charmant, ze kan maar beter haar kaken stijf op elkaar houden,(tip).
Yvonne lees je nog mee?
#11 door Grootmoeder op 9 juni 2010 - 23:07
Quote
Oehoe Yvonne, je volgt de verkeerde studie mijn nick bij eKudos is
GROOTMOEDERTJE
#12 door volare op 9 juni 2010 - 22:49
Quote
En dat gaat maar door op dat blog van Van Hertum, makkelijk scoren als je je tegenstanders de mond snoert..
Alleen mensen die Van Hertum naar de mond praten zijn welkom, prima, ik ga hier wel verder, je leest wel mee he Yvonne ?
Ontkennen hoeft niet meer, ik heb de printscreen op mijn computer staan;-)
Leuk als je met domme voorspelbare mensen te maken hebt.
Goh, ik ga dit nog leuk vinden!
#13 door Tess op 9 juni 2010 - 23:29
Quote
@Volare,
Zag jij op die rioolkrant van vonne ook “Schiedam” staan?
Dat ze daar beweert dat ze haar vijanden bestudeert en zodoende weet waar Alexander woont?
SSSHHHHT…
Niks verklappen hoor. Ben reuze benieuwd met welk adres uit Schiedam ze binnenkort dan op de proppen komt.
#14 door Mart op 9 juni 2010 - 21:25
Quote
Daar ‘elena’ (Erik) nog steeds geen rectificatie heeft gedaan is ze/hij nu meegenomen in een wederom te voeren rechtzaak tegen Yvonne!
Ik heb het verzoek gedaan aan mijn advocaat voor het advies om het nu werkelijk te laten gaan stoppen in het gedrag van Yvonne die ze aan het doen is jegens mij en de mensen die ze meenam en liet aangeven wederom op internet met haar onzin (laster en smaad) jegens mij!
Ik heb laten sommeren ; Yvonne, Liroy(coreISP) en nu ook Elena(Erik)radionowfm en alle 3 namen geen acties? Onzin gaven ze en lieten ze door over mij en over mijn dierbare, en op geen enkelijke manier de laster en smaad over mij en mijn dierbare te verwijderen en/of aan te geven dat ze onzin aan het geven zijn jegens mij! (rectificatie) in samenwerking met yvonne!
Eeerder Yvonne deed er steeds een schepje boven op.
In overleg met mijn advocaat laat ik Yvonne en die Liroy en Elena ook als mede strafbare personen jegens mij en meewerkte met het gedrag van Yvonne jegens mij nu mee nemen in de te volgen rechtzaak tegen Yvonne!
Het is en was hun eigen keuzes geweest en als het niet lukte met de eerdere dwangsommen opgelegt via de rechter aan Yvonne (en Yvonne gewoon doorgaat met haar onzin jegens mij en mijn dierbare in samenwerkings verband met mensen die haatr geloven en niet doen aan hoor en wederhoor) zal ik nu een gevangenis staf gaan eisen! Ze gaat door en is schijnbaar niet te stoppen en laat anderen mee werken met haar gedrag! Zowel Liroy en Elena (Erik) weten er al van… (de sommaties naar hun waren duidelijk) Hun gedachte van Mart doet toch niks (wederom gegeven door Yvonne) of anders zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen gedrag, zullen ze nu gaan merken en nu gaan ervaren dat Mart wel wat doet!
#15 door Bachelor op 10 juni 2010 - 23:32
Quote
Klasse Mart, GO FOR IT!!!
Laat je advocaat zich niet vergissen in de aanspreektitel (Dhr./Mevr./Mej).
Om te voorkomen dat dit misbaksel wegens een vormfout er mee weg komt, kan hij het beter houden op “Het”.
#16 door Mart op 9 juni 2010 - 20:57
Quote
@ Volare
Sluit je ff achteraan aan er zijn meerdere wachtende voor jou om deze idioot te laten stoppen!
Redactie:
SAMEN krijgen we Van Hertum er wel onder! (En die omgebouwde met pompje erbij)
#17 door Volare op 9 juni 2010 - 20:44
Quote
Bedankt voor het welkom.
Deze man is de beste in zijn gebied, vandaar dat ik ook zeker weet dat Van Hertum binnenkort een paar items zal verwijderen(ik zou het in haar geval maar doen).
Ze heeft de verkeerde persoon met naam en toenaam + afbeelding op dat blog van haar belasterd dat doe je zomaar niet ongestraft.
#18 door Grootmoeder op 9 juni 2010 - 20:22
Quote
Tess, ik twijffel over die halve hersencel. Zelfs iemand met een halve hersencel begrijpt nog wel dat er meerdere hondjes zijn die Fikkie heten. De ruime meerderheid van de Nederlandse bevolking maakt gebruik van internet en dan zou er van die miljoenen gebruikers maar één gebruiker zijn die de nick “Grootmoeder” gebruikt.
Maar ja als je dag in dag uit in je tuinstoel geprakt zit dan is je wereldje natuurlijk ontzettend klein.
#19 door Mart op 9 juni 2010 - 19:49
Quote
Ook hiermee kunnen we wederom bewijzen dat Yvonne onschuldige mensen in haar gedrag mee aan het trekken is door persoons gegevens te geven van menzen die zich niet eens interesseren voor haar maar waar 3 minderjaigfe kinderen wonen!
Dan is ze stoer he en die Elena werkt mee aan deze praktijken van Yvonne!
Dat ze mijn persoons gegevens geeft oke (wel een probleem maar ach) Maar van een onschuldig iemand met 3 kinderen, en Elena (Erik) ook nog aangeeft dat Yvonne die gegevens gaf aan haar/hem laat wederom zien in hoe ze is.
Niks onderzoeken maar gewoon geven! En dat als woordvoerster van SKS als zijnde een ‘belang rijke’ en ‘nodige organisatie’ opgeriht door een achterlijke huisvrouw die juist zegt op komen voor kinderen die misbruikt worden????????????
Ja die ???????????? omdat zed steeds het doel van SKS aanpast voor haar eigen belang!
Maar wat is dat belang als je via elk kanaal adres gegevens geeft die niet blijken te kloppen? Onschuldigen nebseb steeds maar blijft belasteren met info die je aangeeft, en die niet blijken te kloppen?
Christa weet daar ook alles van, ruiten laten ingooien van mensen waaruit later bleek dat de persoon er zelf niet meer woonde!
Dat is wat Yvonne aan het doen is en ze naait andere mensen op maar haar eigen stompzinnige gedachtes.
Omdat ze bij anderen probeert om aandacht voor haar onzin te verkrijgen: Elena trapte daar nu ook al in en gaf de adres gegevens van een onzchuldig iemand omdat Yvonne dat aangaf…. Lekker dan!
Maar ook dat muisje heeft een lang staartje voor Yvonne!
\
#20 door Léon op 9 juni 2010 - 19:47
Quote
@Volare;
Jouw link volgend zeg ik slechts: LJN BM1980.
Wil je hierover discusiëren, de stukken aangaande deze casus vanuit eerste hand bestuderen, dan sta ik je ter beschikking op teamleon001@gmail.com.
With kind regards;
The Boss
#21 door Mart op 9 juni 2010 - 19:28
Quote
@ Leon
Ook al geven ze een adres van ‘Raoul’ in waar Raoul niet eens woont maar wel een vriendin van hem en van mij met 3 kinderen. Hoe onbeschoft kan je zijn als je doorgeeft dat je adres gegevens geeft van iemand die nergens wat mee te maken heeft! Inderdaad met Ester V was dat ook al zo!
Deze ‘mensen’ gaan te ver met enige adres gegevens te geven van iemand die totaal met niks te maken hebben!
#22 door Tess op 9 juni 2010 - 19:47
Quote
En daar is een zekere “Grootmoeder” op Ekudos nu ook weer de dupe van.
Léon heeft het over die ene verdorven hersencel. Ik durf hier wel bekend te maken dat yvonne slechts in het bezit is van een halve hersencel en inderdaad… die is nog verdorven ook. Of was het bedorven?
#23 door Léon op 9 juni 2010 - 19:58
Quote
@Mart;
het hoeveelste onschuldige slachtoffer is dit al van de malafide praktijken van Van hertum en consorten ? Ik ben ondertussen de tel kwijt.
The Boss
#24 door Grootmoeder op 9 juni 2010 - 19:28
Quote
Volare, Yvonne kan er niet zo tegen als ze onder de tafel wordt geluld en al helemaal niet als dat op een nette en beschaafde manier gebeurt.
#25 door Zizi op 9 juni 2010 - 19:04
Quote
@ Greetje
Yvonne’s bananenrepubliek, geweldig benoemd. ( moet ze nog wel een uniform , open jeep en zonnebril aanschaffen )
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://z.about.com/d/politicalhumor/1/0/_/M/clinton_dictator.gif&imgrefurl=http://politicalhumor.about.com/library/images/blclintondictator.htm&usg=__ND0fsXHji8zOvtFrLP_9lR_7FI0=&h=266&w=300&sz=55&hl=nl&start=9&itbs=1&tbnid=FGwTSGM5Ur83oM:&tbnh=103&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Ddictator%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1
#26 door het geweten op 9 juni 2010 - 20:27
Quote
Verdumd, is dat niet bijna het uniform/trouwpak uit de feestwinkel? Je weet wel van Mattie Hoorn?
#27 door Grootmoeder op 9 juni 2010 - 18:09
Quote
Typisch een gevalletje:
Heb je soms iets te verbergen dat je eerst de reactie van te voren wilt gaan keuren? Blijkbaar wel, want anders zou je dat niet doen. Trouwens, sinds wanneer doet deze website aan censuur? Websites die aan censuur doen en/of commentaren gaan editen hebben duidelijk iets te verbergen of het is de harde waarheid die ze liever niet willen horen, laat staan dat ze daarmee geconfronteerd willen worden.
Ja toch Eleentje?
#28 door Greetje op 9 juni 2010 - 18:32
Quote
Tja, Grootmoeder….maar E.A. weet vast niet dat Witje meestal haar eigen reacties schrijft…en vast ook in moderatie zet, hetgeen trouwens geen overbodige luxe is. Volgens mij heeft Witje al zo lang geen reacties van échte mensen meer op haar bleugh gehad dat ze het helemaal ontwend is. Triest hoor….als je je eigen reacties verzint én modereert. En dan reageert er eindelijk een echt persoon en dan gooi je die in de spambak! Witje heeft helemaal geen bleugh…ze heeft haar eigen kleine bananenrepubliek en ze is gewoon een dictator! En dan heeft ze ook nog eens een keer een acuut per-soons-ver-wis-se-lings-com-plex. Daar zijn vast geen pilletjes voor óf tegen….net hoe je het bekijkt……
#29 door Volare op 9 juni 2010 - 17:51
Quote
Ik heb het maar netjes en beschaafd gehouden, dat wordt tegenwoordig spammen genoemd….
Je moet toch wat roepen als je het niet meer weet.
Ik had nog graag een link toe willen voegen,maar helaas dat laat deze madam niet toe, dan verschijnt er een of ander kinderachtig berichtje dat je rechtermuisknop “het doet” ….
Ik heb nog nooit zo’n idiote situatie meegemaakt maar goed, hier de link, misschien leest Van Hertum hier (ook) wel mee.;-)
Een link over laster en smaad op blogs, ik zou hem maar goed lezen als ik haar was.
http://www.iusmentis.com/maatschappij/juridisch/bloggen/aansprakelijkheid/
p.s. Schreuders/schreuvers is mijn g-mail naam;-)
#30 door Tess op 9 juni 2010 - 19:19
Quote
Volare,
Welkom
Laster en smaad op het internet is strafbaar, behalve als je yvonne van hertum-rabbie heet.
#31 door Léon op 9 juni 2010 - 19:27
Quote
Welkom Volare, jouw link verwijst naar een van mijn favoriete sites van een man welke ik bijzonder hoog in mijn achting heb staan.
@Tess;
je kletst uit je nekje maatje….4 maanden…remember ? Ook yvonne van hertum-rabbie is strafbaar zo blijken de rechtsgeleerden en wetgevers bepaald te hebben. Een gegeven dat normale mensen alreeds lange wisten, maar schijnbaar nog niet doorgedrongen is tot die ene verdorven hersencel van Van hertum.
The Boss
#32 door Zizi op 9 juni 2010 - 16:36
Quote
Ik vermoed een van haar oud medewerkers, maar ze slaat de plank volkomen mis. Zet is net Don Quichotte .
Admin:
Wel jammer dat ze er een half uur over doet om
te typen, zo schiet het niet op!
#33 door Tess op 9 juni 2010 - 16:54
Quote
Nah… Google is haar beste vriend. Daar heeft ze ontdekt dat er een zekere Grootmoeder in de vriendenlijst van Koosie staat op Ekudos.
De achternaam van de Grootmoeder op Ekudos is toevallig een bekende naam voor haar. Eén van haar oud-medewerkers heeft ook die achternaam.
Hier post ook iemand onder de nick “Grootmoeder”
1 + 1 = 2
Logisch toch? Dat jullie nou niet snappen dat dit sluitend bewijs is…
Elena… mocht je nog meelezen… En zo komt yvonne nou tot haar sluitende conclusies. Via Google!
Hoe dom kun je zijn?
#34 door Léon op 9 juni 2010 - 17:28
Quote
Nou Tess; schijnbaar zo dom ! Een volledig onschuldige Leon die betiteld werd alszijnde mij en met naam, adres, foto en meer te kakken werd gezet door van hertum. Het bewijs was slechts dat deze Leon in de Hyves-vriendenlijst van Marja voorkwam.
En dan is er nog dat akkefietje met een zekere Esther V., ook weer de verkeerde gepakt, belasterd, bedreigd, gestalkt en belaagd door dat tuig. En zo is dit rijtje bijna eindeloos….
Ik zou bijna gaan pleiten dat er een nieuwe wet komt die domme, kortzichtige, haatdragende, asociale personen de toegang tot het internet verbied.
Utopia, ik weet !
The Boss
#35 door Zizi op 9 juni 2010 - 16:05
Quote
Nou, nou, Volare mag een kommer in haar/zijn bek duwen, louter en alleen om het feit dat palingvel een totaal verkeerde grootmoeder bij de poot heeft. Wat een kansloos figaar is het ook.
Ik voel aan mijn water dat Volare niet alleen is en voorspel een volgende invasie met nieuwe vonne-fans.
Ga alvast de popcorn pakken.
Admin:
Voorlopig blijft het er wel staan, ondanks de informatie van Volare dat ze de “verkeerde” in het vizier heeft.
Wat de betekenis van Schr**der is,ontgaat mij, maar het zal wel een of andere pedo wezen.
#36 door Marja op 9 juni 2010 - 16:09
Quote
Ik heb er alvast een pak cheese tuccies bij gepakt en wacht vol vertrouwen af op de ontwikkelingen die nog zullen volgen…
#37 door Grootmoeder op 9 juni 2010 - 15:52
Quote
Wat betreft die komkommer en grote bek zou die opperkip drie komkommers overdwars kunnen hebben. Maar die grote bek van die opperkip is slecht schijn die opperkip is niets meer dan een bange poepert die van haar krot een bunker heeft gemaakt.
#38 door Grootmoeder op 9 juni 2010 - 15:34
Quote
En ze is er nog trots op ook.
Admin:
Inmiddels is de “verkeerde” ook ingelicht!
Mensen die er commentaar op hebben op haar blogje, krijgen zelfs een komkommer in hun muil gedouwd.
#39 door Léon op 9 juni 2010 - 14:54
Quote
Zo; siddert en beeft uw ‘onverlaten’ !
Ik had u in mijn onvertogen enthousiasme aangekondigd dat ik ‘ergens op terug zou komen’. Voorwaar dan doe ik dit ook (ik heet per slot van rekening geen yvonne, niet waar ?).
De casus handelde over ip-adressen die met de ‘ip-vanger’ (wat zoiets ook moge weze) van E.A. de Hollander ‘gevangen’ zouden zijn en vervolgens doorgegeven zijn geworden (althans hier heeft het in alle redelijkheid wel de schijn toe) aan van hertum.
Persoonlijk denk ik eerder dat de mails gewoonweg ‘geforwarded’ zijn, waarbij dan ook eventuele ip-adressen gewoonweg meekomen, maar dit terzijde….hoewel….ook weer niet.
Ga er maar eens ‘voor zitten’ en bezie hoe strafrechtelijk bepaalde individuën (ons allen bekend inmiddels) bezig zijn.
Mag je e-mails zomaar doorsturen aan derden of publiceren ?
Neen; tenzij de zender van deze e-mail expliciet aangeeft dat het wél mag. Maar ook de ‘omstandigheden rond’ een mail kunnen een uitzondering vormen (bijvvoorbeeld een dreigmail), in deze heb je de toestemming van zender niet nodig, hier ‘spelen’ dan andere belangen die de wet overstijgen. Voor de rest valt een e-mail onder briefgeheim. De inhoud van een mail publiceren zonder de expliciete toestemming van de zender van deze, levert een schending van de auteurswet op (uiteraard zijn ook hier weer uitzonderingen op).
Juridische status van e-mail
Mag je persoonsgegevens verspreiden ?
Neen; tenzij de eigenaar van deze gegevens je hier expliciet toestemming voor verleent.
Is een ip-adres een persoonsgegeven ?
Ja ! Mag je dit op enigerlei wijze verwerken ? Neen, tenzij je toestemming vraagt aan het College Bescherming Persoonsgegevens (De regels bij verwerking van persoonsgegevens), maar zelfs dan is nog de toestemming dit te doen van de eigenaar/eigenaresse van die persoonsgegevens nodig.
@Admin, waarom staat deze link niet op jouw site ?
The Boss
Admin:
Het ligt er een beetje aan welke reden u aanvoert om die link te plaatsen. Echter indien het uw intentie is om de link ter lering van de zelfbenoemde-pedo-lasteraars-jagers te plaatsen, dan komen de volgende opwellingen omhoog:
1: “Zalig zijn de armen van geest”.
2: “Men moet een aap niet leren klimmen”.
3: “Paarlen voor de zwijnen”
#40 door Léon op 9 juni 2010 - 15:36
Quote
@Admin;
1: “Zalig zijn de armen van geest”.
Mag ik dat vervangen door: “Hoeveel schade aan de maatschappij zullen die armen van geest nog doen.”
2: “Men moet een aap niet leren klimmen”.
Namens het WNF en de Stichting AAP dien ik hiertegen protest in ! Het gore lef om de primaten en half-primaten op een gelijk niveau te stellen als….schaamt u. Ik ben er zeker van dat de internet toezichthouder van Opinieleiders hier ook wel zijn mening over heeft.
Voor het overige zou deze link een vraagbaak kunnen wezen voor benadeelden van bepaalde internetcriminelen.
3: “Paarlen voor de zwijnen”
In conjunctie met de Nederlandse varkenshouders en hun overkoepelend orgaan, dien ik klacht tegen u in vanwege het schofferen van het Sus scrofa domesticus, vanwege het feit dat u refereert naar bepaalde personages in deze, alszijnde zwijnen. Ook een varken heeft zijn of haar trots !
Voor het overige kan de informatie op voornoemde link een welkome aanvulling zijn op te doen gerechtelijke stappen.
The Boss
Admin:
En dat waren dan nog pas de eerste 3 opwellingen, dus houdt u vast als er nog meer komt.
Overigens heb ik de laatste tijd een redelijk aantal personen, die daar behoefte aan hadden, (waaronder mijzelf) doorverwezen naar Arnoud Engelfriet.
Het is een goed idee om een hoekje met diverse links naar zulke instanties te maken, ik zal dat morgen wel even gaan doen.
#41 door Grootmoeder op 9 juni 2010 - 14:27
Quote
Eleentje, ik denk dat je er blind en doof voor zal zijn maar het topic “Mijn grote vriend Google” is een heel mooi voorbeeld van het feit dat de “bewijzen” van Yvonne van Hertum bestaan uit bijelkaar gesprokkelde info die zij vervolgens door elkaar hutseld en verkeerd optelt waardoor onschuldige personen vals beschuldigt worden.
Yvonne van Hertum die altijd claimt alles tot wel drie keer toe te checken, pleurt gegevens online van iemand die hier nog nooit een letter getikt heeft.
Bij eKudos maak ik geen gebruik van de nick Grootmoeder, er zijn meer hondjes die fikkie heten.
Admin:

Wie de muts past, trekke hem aan:
Die muts past ons allemaal!
#42 door Marja op 9 juni 2010 - 15:03
Quote
Bovendien draait die hele woordenbrei en dat hele husselwerk, om woorden die door elena geschreven zijn. Dat zijn er dus drie door elkaar gehusseld in een poging 1 persoon aan te pakken en dan nog de verkeerde…
Knap staaltje werk van yvonne
#43 door het geweten op 9 juni 2010 - 16:30
Quote
Muts? ik dacht meer aan een bijna-boerka.
#44 door Grootmoeder op 9 juni 2010 - 13:42
Quote
Transseksuelen moeten niet langer naar de rechtbank stappen als ze hun geslacht en voornaam op hun identiteitspapieren willen laten aanpassen. Met de nieuwe wet, die zonet werd goedgekeurd, wordt het officieel veranderen van geslacht een administratieve aangelegenheid, en is het geen gunst meer die afhangt van het oordeel van de rechter.
http://www.hulporganisaties.be/pages/details.asp?lng=nl&Id=2697
#45 door Admin op 9 juni 2010 - 12:50
Quote
Nu is het algemeen bekend dat Grootmoeders aardig en lief zijn en nooit zo’n uitspraak zullen doen. Je denkt echt dat je niet te traceren bent, tot je in het archief van vriendelijke vriend Koos Mooij het volgende screenshot vindt.
Gevommen op: http://www.yvonnevanhertum.com/2010/06/mijn-grote-vriend-google/
#46 door Grootmoeder op 9 juni 2010 - 09:54
Quote
Die opperkip “lief” en “aardig” als ze één kleinkind zou hebben, nah dat maakt ze mij niet wijs.
Trouwens ik heb nooit een rood-kapje gehad, rood staat mij helemaal niet.
#47 door vonzilla op 9 juni 2010 - 10:05
Quote
Zo doet YvH dat!
Mijn grote vriend Google
Ja, wat zegt haar grote vriend Google eigenlijk allemaal over haar?
#48 door annoniempje op 9 juni 2010 - 08:38
Quote
ich habe es gewust
Yvonne steunt wel degelijk pedoseksuelen kijk hier maar eens wat een achterbakse vrouw
http://cursussen.mygb.nl/#add
#49 door Marja op 9 juni 2010 - 07:30
Quote
Even heel lullig tussendoor, Elena mag zich dan hier en daar nogal bitcherig gedragen, maar uit het geluidsfragment blijkt dat hij juist niet de ip-adressen aan yvonne ging geven, hoewel yvonne dat wel heul graag wilde.
Redactie:
Waarom zegt Yvonne dat dan? Ze had ze al, maar dat mochten de luisteraars niet weten. Vandaar dat Elena het ontkent en Yvonne snel een smoesje verzint.
#50 door Léon op 9 juni 2010 - 09:29
Quote
Zou iemand de mensen van Opinieleiders.nl willen waarschuwen, die zijn al tijden op zoek naar zo een ‘ip-vanger’.
The Boss
#51 door Léon op 9 juni 2010 - 10:22
Quote
Maar alle gekheid op een stokje, ik ga eens inhoudelijk op dit stukje tekst in.
Er schijnt niemand bekend te zijn met het bestaan van een zogenaamde ‘ip-vanger’, slechts van hertum (die dit stukje
fantasie‘techniek’ dan ook onder de aandacht gebracht heeft). Nochthans reageert E.A. de Hollander hier niet verbaasd op, sterker nog, hij beaamd het bestaan van dit stukjefantasie‘techniek’.Nu is algemeen bekend dat van hertum nogal graag mensen tracht te intimideren(althans hier zielige pogingen toe doet) met allerhande (imaginaire) zaken, zoals ‘contacten’ en ‘technieken’ welke haar ter beschikking zouden staan. De ‘ip-vanger’ is hier een treffend voorbeeld van.
Deze uitlating is dan ook te lezen als wederom een zielige intimidatiepoging, maar ze verspreekt zich hierin. “…je hebt mij heel gelukkig gemaakt.”
“Je hebt mij gemaakt”, voltooid verleden tijd. De ‘actie’ (het doorgeven van de ip-adressen) is dus al geschied.
Elena oderkent deze verspreking (en de gevolgen welke deze voor zijn integriteit en betrouwbaarheid kan hebben) en reageert hierop.
Waarom zegt hij hier dat hij iets niet aan haar gaat geven ? Per slot vraagt van hertum er niet om, stelt ze alleen dat hij haar met die ip-adressen in zijn bezit heel gelukkig gemaakt heeft.
Een wel erg overdreven bevestiging van iets dat van hertum schijnt te weten. Hoe weet ze dat is dan de vraag. Tenzij natuurlijk afgesproken is dat niemand erachter mag komen dat Elena het briefgeheim geschonden heeft en deze vertrouwelijke informatie al doorgestuurd had.
Elena reageerd hierop met een simpel: “Ja”. Een bevestiging dat van hertum een en ander al op voorhand diende te weten.
Nu onderkend ook van hertum haar verspreking en tracht deze te corrigeren.
Weer het “weten”, dan een gestotter (ik,ik,ik) terwijl ze bedenkt hoe te voorkomen dat een en ander uit zal komen, als gaat blijken dat beiden (van hertum en Elena) over exact dezelfde data beschikken.
“Want ik heb dezelfde mailtjes denk ik.” Zelfs voor een minvermogende is dit een boute aanname. De kans dat zulks waar is, is derhalve nihil.
Ik heb nu even bepaalde zaken te regelen, ik kom hier straks nog even op terug met uw welnemen.
The Boss
#52 door E.A. de Hollander op 9 juni 2010 - 13:44
Quote
@ Redactie,
Omdat veel dreig/haat-mails naar zowel Radio Now! FM als aan Yvonne gestuurd waren. Dat ze “maar ik stuur de ip-adressen wel naar jou” zegt snap ik wel aangezien ik eerder in mijn show “de IP-adressen heb ik genoteerd” of iets in die trant gezegd had.
Admin:
Van Hertum verlulde zich in de uitzending:
“Yvonne: Het is alleen zo leuk dat jij een ip-vanger hebt op al die emailtjes je hebt mij heel gelukkig gemaakt.”
De term ip-vanger is een gecreeerde humoristische term, die jij waarschijnlijk niet kent.
je hebt mij heel gelukkig gemaakt, ze heeft ze dus al.
Vervolgens lul jij er snel overheen om de fout van van Hertum te verdoezelen.
Lees maar even:
http://www.dutchpredators.info/2010/06/elena-geeft-adressen-door-aan-frau-tena/comment-page-1/#comment-6495
#53 door Léon op 9 juni 2010 - 15:11
Quote
@E.A. de Hollander;
#54 door Christa op 9 juni 2010 - 00:44
Quote
@ Elena, als ik al had overwogen het 1 en ander op te sturen, contact te leggen met je snap je waarschijnlijk wel dat na het beluisteren van dit geluidsfragment ik daar niet happig meer naar ben ?
Hoe kan jij het woord “vertrouwelijk” in je mond nemen terwijl ik hier juist hoor dat je niet schijnt te weten wat dat inhoud?
Jammer..
Redactie:
Elena heeft al bewezen dat ze niet integer omgaat met persoonsgegevens. Ze is hetzelfde als haar grote voorbeeld Frau Tena. Velen gingen haar voor en daar weet jij alles van Christa. Ook jij hebt door schade en schande geleerd hoe erg frau Tena is.
Wij hebben echter geen bewijs dat SemElena een man is. Tot die tijd denken wij dat SheMelena een half-omgebouwde is. Wij willen bewijzen zien, want iedereen kan roepen dat ie helemaal omgebouwd is.
#55 door Christa op 9 juni 2010 - 00:54
Quote
Nog een keer zitten luisteren maar is dus mogelijk dat je met ‘we’ jezelf bedoeld, ‘die houden ‘we’ lekker zelf?’
Moeilijk luisteren met al dat gesnuif en astmatisch aanhorende gerochel op de achtergrond..je krijgt het er zelf prompt spaans benauwd van..bbrrrr
#56 door E.A. de Hollander op 9 juni 2010 - 13:13
Quote
Admin:
Indien je net zovaak van geslacht verandert als een kameleon van kleur, dan zegt zoiets inderdaad NIETS!
#57 door vonzilla op 9 juni 2010 - 00:40
Quote
@Von Holland
Nu heb je het gedaan Elena. Je hebt het gewaagd om oneens te zijn met je grote leidster YvH en nu pakt ze je terug: Zij maakt nu reclame met deze uiterst grappige opmerking van de wijze Grootmoeder waar wij allemaal heel hard om jou moeten lachen.
#58 door Jouke op 9 juni 2010 - 00:39
Quote
@Elena:
Als ik luister naar je programma van zaterdag, dan heb je het na ongeveer 17 minuten over de veroordeling van Yvonne.
Yvonne zegt dat de chatter door wie zij is veroordeeld tot twee maanden cel (Louis van der Z.) een geslachtsdeel heeft laten zien met een piercing en dat hij een seksdate wilde. Waar is het bewijs? Of hoeft Yvonne geen bewijs te geven voor haar leugens en anderen wel? De rechter heeft Yvonne namelijk veroordeeld omdat ze hierover gelogen heeft en nog steeds doet.
Verder vind ik je een zeer slechte imitatie van Giel Beelen. Het is op zich al zielig genoeg dat je hem probeert te imiteren.
#59 door Leipe Loetje op 9 juni 2010 - 00:36
Quote
Het verspreiden van gegevens van meer makkelijk benaderbare kinderen is erg eenvoudig. Zo is het simpel, een kwetsbaar kind, bv een kind dat gebruik moet maken van een looprekje vanwege, ik noem maar een dwarsstraat: spina bifida, onder een doeltreffend thema dat aansluit bij onderbuikgevoelens van personen die makkelijker omgaan met hun lichaam dan hun taal, mét contactgegevens te openbaren.
Een soort TOMTOM naar kwetsbare, makkelijk benaderbare kinderen dus.
Tip voor ouders en of verzorgers: laat nooit contactgegevens achter in een gastenboek en dergelijke. Een oprechte, welwillende burger en of vrijwilliger beantwoordt uw vraag net zo lief in het openbaar, neutraal, in alle eerlijkheid. Voor de veiligheid van uw kind, voor het kind dat u onder uw hoede heeft, kan de persoon die de vraag gesteld heeft, een keurig netjes verwijzend antwoord krijgen naar adressen, instanties die wél beschikken over de juiste informatie. Dat antwoord kan dus ook bestaan uit bijvoorbeeld: “Ik weet niet waar u terecht kunt, ik beschik immers niet over die informatie, ik ben een leek”. “Ik zoek voor u verder en kom er op terug” is dan een heel sociale, fatsoenlijke aanvulling, maar stel uw verwachtingen niet te hoog.
En deze werkwijze is voor een amateur de enige correcte werkwijze. Wijkt de werkwijze hier vanaf is dát de graadmeter van de mate van (on)betrouwbaarheid.
Een voorbeeld:
-ttp://www.stopkinderseks.com/2010/06/het-gastenboek-van-benno-nog-steeds-online/
N.B. het hanteren van de in mijn comment normen van fatsoen, kan u het predikaat: pedofielenvriend of erger, opleveren. Indien opgeplakt, bent u loslopend wild, met alle mogelijke consequenties vandien. Het is maar dat u het weet.
Ingrijpen van hogerhand ligt ver buiten het te verwachten gedragspatroon dus weet/besef waar u aan begint.
#60 door Veertje op 9 juni 2010 - 00:25
Quote
@helmut. Die goser probeert zijn dromen waar te maken door daad werkelijk zijn eigen pad te kiezen en niet zijn graf te graven!!
Het enige wat zoonlief heeft gehad was bijvoeding van voddebaal!!
Ik heb ergens wel respect voor dat gassie, hij lijkt in geen meter op zijn moeder gelukkig!!!
#61 door Helmut op 8 juni 2010 - 23:43
Quote
Grappig ook hoe Yvonne een erg boos stukje schrijft als iemand haar van pedofilie beticht.
Terwijl wij allemaal weten waarom S van H vertrokken is naar China….
#62 door J.A. Vuist op 8 juni 2010 - 23:12
Quote
Zelf noemt die omgebouwde zonder enig bewijs adressen en namen van onschuldige Nederlanders, maar ze wil over Yvonne wel bewijs zien. Ze schijnt ook kritische vragen gesteld te hebben. Waar dan? Ze weet niet eens wat dat zijn want antwoorden kan ze ook niet.
Het maakt shemelena niet uit dat er vele onschuldigen kapot zijn gemaakt door de laster en smaad van Yvonne. Daarvan is genoeg bewijs. Het is voor haar ongeveer hetzelfde als op je 14e in een auto rijden. Dat er daardoor kinderen omver gereden kunnen worden maakt blijkbaar ook niet uit voor Shemelena. Er is genoeg bewijs dat Yvonne kinderporno op haar website heeft geplaatst, maar dat zal wel hetzelfde zijn als het jatten van andermans jaarmixen. Lees Fok! nog eens na zou ik zeggen.
Genoeg bewijs maar dan moet je het wel willen lezen. Ik zeg: ‘afmaken’ dat manwijf. Volgens de documentaire van WestOnline woont ze tegenwoordig in Gouda.
bron:
http://elenadehollander.web-log.nl/elenadehollander/2010/06/index.html#entry-9257421
#63 door Werner op 9 juni 2010 - 07:54
Quote
Als iemand het adres wil van Elena:
http://elenadehollander.web-log.nl/photos/uncategorized/2010/04/23/aangiftebijpolitie.jpg
#64 door het geweten op 9 juni 2010 - 09:12
Quote
ze schijnt verhuisd te zijn naar Gouda
#65 door Veertje op 8 juni 2010 - 23:01
Quote
@Helmut, Nou niet alleen door het roken, door de overgang heb je namelijk minder vrouwelijke hormonen GGG Zou daarom ineens deze aantrekking’s-kracht zijn ontstaan?
Voddebaal gaat voor Anaal!!
Maar wee je gebeente als je haar niet ‘NEEMT’
Redactie:
Yvonne aan ShemElena: “Mag ik pompen?”
#66 door Veertje op 9 juni 2010 - 00:28
Quote
Redactie : plemp de reporter er maar in hoor, Mop!!
wel 6x herhalen he
#67 door het geweten op 8 juni 2010 - 22:39
Quote
nou het zullen hooguit 3 ip’s met adressen zijn:
1) die van vodde zelf
2) die van mattie
3) die van pascal
alle proxy’s natuurlijk niet meegeteld.
En sneu voor de prijsvraagjagers denk je eindelijk je uitkering te kunnen aanvullen met een simpele haatmail, krijg je van hertum op je dak. Dat valt toch onder misleiding?
Redactie:
Je hebt gelijk. 99% van alle bedreigingen kwam van Pascal Ebelties, Matt Hoorn en Yvonne van Hertum zelf. Pedo’s zijn juist blij met de vele kinderporno op de websites van Yvonne van Hertum. ShemElena is vreselijk in de zeik genomen maar ze kan er niks aan doen. Omgebouwden zijn namelijk van nature erg dom. Kijk maar naar Kelly.
#68 door Helmut op 8 juni 2010 - 22:22
Quote
Aha, zo klinkt het dus als je 50 jaar rookt…..
#69 door Greetje op 8 juni 2010 - 22:33
Quote
Nee hoor, Helmut….zo klinkt het als je een luie, kwaadaardige, leugenachtige, liegende, lasterende, verlepte, aftandse, alcoholistische pedojaagster bent. Dan hoef je niet eens te roken……..