“Léon Paalman is absoluut geen pedo!”
Ook al stond en sta ik nog steeds lijnrecht tegenover Léon Paalman en vind ik het persoonlijk de grootste sukkel die er is, hij is absoluut geen pedo. Ik persoonlijk vind dit te gek voor woorden. Het laatste stukje proza van Chris gaat mij te ver. Zo ver dat ik me er totaal van distantieer. En ik spreek ook namens de volledige redactie van SKS.
Zondag 2 mei 2010 was een gedenkwaardige dag. We waren het een keer eens met de volledige redactie van SKS Yvonne van Hertum en dat mag in de krant. Ook wij vonden het artikel op Stopkinderpornonu.com, waarnaar Yvonne verwijst, veel te ver gaan. Léon Paalman werd overigens vorige week al voor pedo uitgemaakt door Chris Hölsken op Stopkinderpornonu.com, maar beter laat dan nooit.

Wij vragen ons af waar heeft Léon Paalman deze aandacht van Chris Hölsken aan te danken heeft? Op de spiegels van de websites waar Léon bij betrokken was, Stopkinderhex.org, Teamleon.stopkinderhex.org en Teamonderzoek.stopkinderhex.org, is niets over Chris Hölsken te vinden. Als Chris dit dus doet om Yvonne te helpen, kan hij nu beter stoppen. De afgang kan anders alleen maar groter worden voor onze homofiele Nazi-vriend. Maar je hebt een aandachtsprobleem of niet.



#1 door Irma op 4 mei 2010 - 09:43
Quote
Vandaag is het dan eindelijk zover………vandaag komt de waarheid van Leon aan het licht:P Kan haast niet wachten op het eerste deel van het drieluik
#2 door dennis op 4 mei 2010 - 06:53
Quote
ja, vandaag gaan we de waarheid weten hoor, ik heb gegoocheld op borghaag maastricht leo paalmans, er kwam niets uit, vandaag zullen er dan toch wereldschokkende feiten aan het licht komen, ook jan peter balkenende zal aanwezig zijn, hij zou er ook meer van weten. een spannende dag.
#3 door Léon op 4 mei 2010 - 04:16
Quote
Hölskens lult inderdaad maar raak, het gelijke wat hij geleerd en gekopieerd van heeft Van hertum.
Ik ben nu diverse ex-vriendinnen aan het aanschrijven om het ‘seksueel misbruik’, gepleegd door mij, aan die mafketel door te geven.
Hel(l)aas blijkt geen enkele onder de 21 te zijn geweest toen dit `misbruik` plaats vond.
Maakt verder allemaal niet uit. Hij merkt het vanzelf wel wat hij nu exact beweerd heeft. En dit dan puur bezien door de ogen van een Rechter en het OM. In zijn ‘zelfdestructie’ betrekt hölskens ook nog eens zijn serverhost, want ook die is genoemd. Dit tesamen met de informatie (bewijslast) dat de orginele, de door het OM betitelde illegale, site dutchpredators aldaar gehost werd. Mwa, hoe noemen we dat ? Colaterale damage ?
Ze doen maar; if they want to screw with the best…then let them f*cking die like the rest.
The Boss.
Admin:
Nog even een geheugenopfrissertje, vandaag staat er u iets te wachten:
#4 door Christa op 3 mei 2010 - 23:51
Quote
Staat wel in de juiste volgorden al zal Chrissie dat niet leuk vinden “Zoals iedereen wel weet werkte Chris samen met mij” , stront voorop dus en de bagger er achteraan..
Zal dat meuren zeg..
#5 door dennis op 3 mei 2010 - 22:28
Quote
nee, vonne zit niet te slijmen bij paalman maar ons vonnepopje heeft gewoon een hekel aan leugens. dat is het.
#6 door nono op 3 mei 2010 - 21:10
Quote
Slim hoor Yvonne een beetje proberen te slijmen bij Paalman omdat jij je verlies niet kan verkroppen MOOI NIET, WE HEBBEN JE ALLANG DOOR.
Stiekem vindt ze het wel leuk wat Chris doet…
#7 door Dj op 3 mei 2010 - 16:45
Quote
Nee Leon paalman is geen Pedo.
Maar wat is hij wel, volgens Chris Hölsken.
Nou, een pedovriendje en dat is heel wat anders dan een PEDO.
Kort samen gevat Chris Hölsken lult weer uit zn reet (KLIK HIER)
Chris, Je bent gewoon zielig.
Admin:

Hier staat anders totaal iets anders dan “pedovriendje”!
#8 door vonzilla op 3 mei 2010 - 12:37
Quote
@Greetje
Inderdaad, wat een theater is dit weer van YvH. Veinzen is haar grootste hobby.
#9 door Greetje op 3 mei 2010 - 10:24
Quote
Ik ben het helemaal met Christa en Léon eens….Chris H. knapt nu een klusje voor YvH op…zij kan zich er publiekelijk van distantieren en haar handen in vernieuwde onschuld wassen. Dat Chris een beetje “doorschiet” en ook de premier en passant als “pedovriendeje” wegzet, zal haar een zorg zijn. Sterker nog….ik vraag me af of dat ook niet haar idee is. Zo lijkt het alsof de beschuldigingen eigenlijk zo absurd zijn dat er niets aan gedaan hoeft te worden; iedereen snapt immers dat Chris gek is geworden….Maar ondertussen kan YvH volop gaan lasteren tegen Léon en het echte gif verstoppen tussen het geraaskal van Chris.
Admin:
Er is grond voor enige twijfel of Christientje deze keer wel voor het karretje van Vodde gespannen wordt:
#10 door Léon op 3 mei 2010 - 09:17
Quote
@Admin;
Van hertum blèrt wel meer, vergetende dat ze eerst andere zaken beweerd heeft. Maar van hertum staat ook de leugens en laster toe van john kleijn, zonder daar ook maar met één woord over te reppen. Dus wie tracht dat figuur iets wijs te maken ?
Ooit heeft van hertum zichzelf omschreven als een spin die in haar web zit te wachten om toe te kunnen slaan. Een spin in een web is ze terdege. Bij het in kaart brengen van de criminele organisatie die zich gespecialiseerd heeft in lasteren, belagen en bedreigen, verwijzen de afzonderlijke daders (zelfs de fictieve) allemaal naar één persoon.
Laat mij maar rustig “de grootste sukkel zijn die er is”, uit de mond van iemand die constant over van alles en nog wat liegt, is dit een compliment. In elk geval is deze ‘sukkel’ nog nooit veroordeeld, heeft deze ‘sukkel’ nog nooit een rechtszaak verloren en is deze ‘sukkel’ van zinnen dit ook in de toekomst zo te houden.
The Boss
#11 door Mart op 3 mei 2010 - 03:30
Quote
Yvonne vecht nu tegen pedofolie om dit een halt toe te roepen?
Waarom heeft ze mij niet laten vervolgen als ik mede verantwoordelijk werd gehouden door haar dat ik mede verantwoordelijk werd gehouden door haar voor het misbruiken van 5 kinderen?
Het was makkelijk om mij te pakken omdat ze al mijn gegevens al wist en weergaf op intermnet? En omdat je onwaar heden gaf over mij! Maar nog steeds ben ik niet verhoort voor haar onzin en beweringen die nog steeds op internet staan!
Of laat ze weer hiermee wederom haar eigen onzin zien en mag ik hiermee mee wederom samen gaan werken en kinderen laten misbruiken? Daamee heeft ze zichzelf al laten falen! ‘he wat een tof wijf’ Chris is een aftreksel van je eigen gedrag Yvonne en nu ben je ineens anders dan in zijn uitlatingen, nu ineens maar waarvoor je hem eerst (mis) gebruikte?
Of gaf Chris het niet aan in na het zien van jouw gedrag op tv in dat hij dacht Yvonne kan mij helpen …. Direct zijn gedrag is nu ook weer te verwijten in jouw gedrag hoe hij nu zichzelf gedraagt en opsteld nu Yvonne!
Nu distantieer jij jezelf van gedragingen die je ‘volgelingen’ over genomen hebben? Maar helaass dat is nu al te laat!
#12 door Christa op 3 mei 2010 - 03:24
Quote
Alsjeblieft zeg, laat me niet lachen , zij en iets te ver vinden gaan? Zijn we vergeten dat zij onschuldige personen open en bloot met naam en adres op SKS te kijk heeft gezet als zijnde pedo, met alle gevolgen van dien voor deze mensen en niet te vergeten hun familie? Deze aangifte hebben gedaan daarvan maar momenteel niet verder meer naar buiten durven te treden omdat zij middels telefoontjes bedreigt worden? Dat weten wij (SKP&A) dan weer, wij vangen namelijk niet alleen slachtoffers van kinder-misbruik op, maar ook zij die ten onrechte als zijnde pedo worden neergezet, ook dat zijn slachtoffers en met hen hun familie’s, gezinnen, wat te denken van de kinderen die door madam van Hertum nagewezen en gepest worden omdat opa of papa door haar als pedo zijn neergezet met foto en al. Zo een kleinkind zich al van kant wilde maken omdat het de schaamte niet aankom terwijl er niets te schamen valt! Bijna een dood kind op haar geweten omdat madam zonodig in the picture wilde staan . Rot op met dat brave gedoe in ene , ik trap daar never nooit meer in in ieder geval.
Heb vanavond o.a. eens mijn mails na zitten pluizen van haar (en dat zijn er veel!) en vond er een tussen omtrent een berichtgeving van Paul Schaap, wist niet waar het over ging en schreef haar aan met de woorden “wat stond er dan nu weer”
Haar naam was duidelijk “Haas” , inmiddels weet ik beter..
Is een waarschuwing haar kant uit, beetje van hetzelfde kaliber als wat ze nu naar Chrissie doet..lange lap dus lezen maar weer..zeker de moeite waard..
#13 door Mart op 3 mei 2010 - 01:26
Quote
#14 door Mart op 3 mei 2010 - 01:20
Quote
Anders gaat ze weer ropetoeteren dat een adocaat niet in het weekend werkt.
Geachte heer Hauser,
Bijgaand treft u aan de concept-sommatiebrief die ik voor u heb geschreven.
Als u hiermee akkoord gaat, doe ik hem de deur uit.
Met vriendelijke groet,
Het orgineel is al door gegeven voor bewijs!
#15 door Mart op 3 mei 2010 - 01:13
Quote
Ze roepetoetert alweer. Eerder gaf ze aan mij mede verantwoordelijk te houden voor 5 misbruikte kinderen?
Maarja nu is er wedereom een sommatie van mijn advocaat onderweg naar haar. Heb net mail daarover gehad! Ze verdomt het om het satire filmpje weg te halen waarin ik te zien en te horen ben. De video die nu via haar weblog gelinkt is naar stopkinderseks alwaar die staat omdat ik deze al eerder van internet liet af halen.
Tevens staat mijn naam weer te pronken in de comments op haar blogje! Deze haalt ze er ook wederom niet af. Ook al niet op mijn verzopek via e-mails.
Helaas lapt ze zelf steeds de wet aan haar laars.
Ze doet het nu over komen dat ze niet achter het gedrag van Chris zou staan maar doet het zelf steeds wel!
En wie niet horen wilt moet maar op de blaren gaan zitten in ‘hotel.nl’
Dit gaat tevens mee naar Rotterdam waar ik ma komen voor uitleg in de aangiftes die ik al tegen haar heb gedaan. Ze denkt dat ze niet hoeft te stoppen, maarja haar denken staat haar vrij!
#16 door vonzilla op 3 mei 2010 - 00:32
Quote
Haha, zo bang is ze nou dat ze juridisch meegesleurd wordt de afgrond in met de dolle Christina H.
#17 door Esther op 3 mei 2010 - 00:39
Quote
Dat kan maar zo kloppen. Ik garandeer het haar.
#18 door Admin op 3 mei 2010 - 00:14
Quote
Admin:
Dat zegt mevrouw van Hertum thans, om Christietje af te zeiken, echter dit is een uitspraak van LaVodde zelf uit het verleden:
Archief
Ze lult dus als een kip zonder kop, die liegt net zoals dat het haar van pas komt!
#19 door Yvonne Fan op 3 mei 2010 - 00:05
Quote
Als Yvonne spreekt, spreekt ze altijd uit naam van de volledige SKS redactie. Zij is namelijke de enige redactrice. Al die andere mensen in haar hoofd bestaan natuurlijk niet.
Redactie: U hebt gelijk. Het artikel is inmiddels bijgewerkt.