Waarom komt de naam van de Belg Marcel Vervloesem telkens bovendrijven als de Rotterdamse pedojaagster Yvonne van Hertum weer eens op de voorpagina’s prijkt?
Rotterdam Vandaag & Morgen geeft daar een uitstekend antwoord op:

marcel vervloesem geestelijk gestoorde pedoseksueel
Blijft de vraag, wat die zelfbenoemde pedojagers: Mr.drs.Boudine ( http://www.boublog.nl/2009/11/05/marcel-vervloesem-en-de-pedocriminelen/ , Jan Boeykens
( http://werkgroep-morkhoven.skynetblogs.be/ ) en Yvonne van Hertum ( http://www.stopkinderseks.com/?p=10716 ) er nu voor belang bij hebben om het op te nemen voor zo’n geestelijk gestoorde, levensgevaarlijke pedoseksueel ?
In de gevangenis zit hij beter!


#1 door Dj op 28 november 2009 - 17:02
Quote
Ik denk dat overeenkomsten tussen 3 pedojaager`s het meest toepasselijker lijk, gezien dat die Moggool van een Chris Hölsken gepresteerd hebt om een Belgie`s Limburgse gemeente heusden Zolder voor pedodorp
uitgemaakt hebt.
Dat met links en rechts wat laster en smaad.
Deze zelf benoemde malloot die paar seconde bij Hart van Nederland op tv was, hunkert namelijk ook naar
aandacht.
Ook doen er de geruchten (Let wel de geruchten) ten onder dat hij zelf ook maar al te graag kleine jongetje`s
van achter wilt nemen.
Zal mijn niet verbazen dat het zo is.
Deze meneer Chris Hölsken die toevallig bij Hart van Nederland ( http://www.hartvannederland.nl/nederland/utrecht/2009/pedofiel-vecht-gebiedsverbod-aan/ ) Röb Hölsker word genoemd is bezig met een complete
heksen jacht op die pedo S.v.V uit Eindhoven die een rechtzaak tegen 2 gemeente`s heeft aangespannen
Wegens gebiedts verbod.
Daar stond hij met maar slechts paar aanhang te demonstreren.
Hoe dom kun je zijn.
Ik zal zeggen, denk eens goed na, en wat het voor nut dit heeft.
Na mijn inziens niet.
Mijn voorstel naar die gemeente is hem gewoon houden en onder toezicht stellen.
Dit lijkt veel zinvoller omdat er tenminste te controleren valt.
Want op zo manier hoe het nu gaat maakt men een tikkend tijd bom van hem.
#2 door Steenpuist op 25 november 2009 - 01:04
Quote
En wat zien we in de reacties van dit “R’dam V&M” stukje?
Een postje van YvH die woord voor woord hetzelfde bevat als de de reactie op het “ik woon niet in rotterdam”-artikeltje hier op deze site. Weer een fijn stukje copypasta.
#3 door vonzilla op 23 november 2009 - 22:43
Quote
@Admin
We kunnen het ook niet uitsluiten.
http://teamonderzoek.stopkinderhex.com/2009/06/29/vonne-is-blijkbaar-zelf-pedofiel/
#4 door Mart op 23 november 2009 - 19:29
Quote
Vreemd ook omdat een reactie van een ‘broer’ daar ineens weg is gehaald!
BREAKING NEWS: Een schrijnend gesprek, wat je maaginhoud waarschijnlijk niet kan verdragen.
Posted on 22 November 2009 at 21:34 in Informatie, Kinderporno, Mededeling, Misdaad, Nieuws, PNVD, Pedofilie, Sks, Waarschuwing. Wegens ontwikkelingen die verregaande gevolgen kunnen hebben moeten we tijdelijk dit schrijnende verhaal op hold zetten.
Zodra er groen licht is komen we er op terug.
Onze excuses voor het ongemak.
Internetredactie
StopKinderSeks
#5 door vonzilla op 23 november 2009 - 17:00
Quote
Goed verwoord Greetje. Ik wou ook niet beweren dat alle pedojagers zelf (latent) pedofiel zijn, maar het zou wel mee kunnen spelen. De behoefte aan aandacht en status die jij noemt, zijn in ieder geval duidelijk aantoonbaar bij alle zelfbenoemde pedojagers.
Admin:
Een feit is, dat mevrouw van Hertum er genoegen in had om met het piemeltje van haar zoontje te spelen, toen hij amper 2 jaar oud was!
#6 door boem op 23 november 2009 - 15:45
Quote
@ Greetje 15.19 uur :
Ik vind dat je nu volledig raak schiet. Zoveel gezegd , duidelijk gemaakt en
samengevat in één kort berichtje …
Mijn welgemeende complimenten !
#7 door Greetje op 23 november 2009 - 15:19
Quote
@Prem Ojas
Bijvoorbeeld uit de behoefte om aandacht en status te verwerven door de “kruistocht” tegen viespeuken. Pedoseksualiteit en pedofilie maken hele sterke emoties bij iedereen los…..als pedo-jager kun je daar handig op in spelen. Je kunt iedereen beschuldigen…wie het niet eens met je is, is automatisch ook verdacht. Bovendien zijn al die sterke emoties ook een manier om je eigen handelingen te rechtvaardigen en iemand tot zondebok te verklaren. Kinderen zijn volslagen weerloze wezens, vooral kleine kinderen, dan roept het beeld van de vieze man in de bosjes zoveel volkswoede op dat er naar de motieven van de pedo-jager niet al te nauw wordt gekeken. Kijk maar naar de manier waarop Pauw en Witteman destijds YvH praktisch in de watten legden. Kijk maar naar de manier waarop de aanhang van Vervloesem alle bewijs negeren en koppig blijven vasthouden aan zijn onschuld. Daarom vroeg ik me af of Vervloesem ook al een aantal “andere goede doelen” had uitgeprobeerd voor hij zich op het pedo-jagen stortte.
Admin:
Wij vinden het een heel goed doel om Vervloesem in de bajes te bewaren!
#8 door Prem Ojas op 23 november 2009 - 15:02
Quote
Laat ik evt martijners welkom heten… omdat klik
@ greetje
“maar het jagen zou uit andere overwegingen kunnen voortkomen.”
Zoals?
#9 door greetje op 23 november 2009 - 12:41
Quote
Ik vraag me af of Vervloesem ook een aantal “projecten” heeft opgestart voor hij zich op het pedo-jagen ging toeleggen. Dat zagen we bij YvH namelijk ook. Stel dat het die ziekelijke hang naar aandacht is….gecombineerd met het pathologisch liegen, een trekje dat ze ook allebei vertonen. In het geval van Vervloesem is het pedo-seksuele element natuurlijk overduidelijk aanwezig….maar het jagen zou uit andere overwegingen kunnen voortkomen. Neemt niet weg dat er heel veel te zeggen valt voor jullie theorie……..
#10 door vonzilla op 23 november 2009 - 12:01
Quote
Mee eens Prem. Stel iemand heeft pedofiele gevoelens en kan daar niet mee omgaan, ontkent dit voor zichzelf. Hij zal dat stukje in zichzelf haten, zichzelf haten. Daarmee valt niet te leven. Dan biedt het zelfbenoemde pedojagerschap een uitkomst. Zo kan hij projecteren en anderen haten. Maar helaas, als zo’n pedofiele pedojager zelf een keer in de verleiding komt, is hij daar zelf niet tegen bestand want hij heeft met zijn gevoelens nooit leren omgaan op een verantwoorde manier. Hij heeft ze immers altijd verdrongen en nooit echt over nagedacht. Grote kans dat hij dus zelf een keer in de fout gaat.
#11 door Prem Ojas op 23 november 2009 - 08:56
Quote
Toen ik dit las vond ik het zeer prettig en fijn, langzaam verdwijnen de nep beschermers van kinderen, “Vaak zijn deze mensen als kind zelf ook slachtoffer geweest. [note: nu niet meer?] Ze beseffen dat ze fout zijn en willen dat goed maken door zichzelf als verdediger van misbruikte kinderen op te werpen”, verklaarde ooit een deskundige van de zedenpolitie in Utrecht.
Denk ook dat er jalousie ten opzichte van andere pedofielen speelt; onder het mom, ‘als ik het niet mag, mogen zij het zeker niet’ – daarbij hebben de nep beschermers van kinderen, de kans dat ze gratis kp wordt aangeboden evt daarvan smullen?